Etiquetat: ,

S'estan mostrant 0 fils de resposta
  • Autor
    Entrades
    • #4423
      Mo Queralt Pernía
      Participant

      Les INTERVENCIONS SOCIOEDUCATIVES que s’ofereixen des de Educavida son:

       Educació familiar. Formació i escola de pares
       Teràpia i coaching familiar. Programa de capacitació i formació. Tractament d’infants i adolescents
       Teràpia familiar sistèmica, estructural i cognitiva
       Inteligència emocional i autoestima
       Valors i principis en les relacions familiars
       El joc en l’aprenentatge i desenvolupament del nen
       Cicles evolutius i ritmes naturals
       Convivència. Mediació familiar i resolució de conflictes
       Dificultats en la comunicació. Habilitats socials
       Suport escolar i orientació familiar
       Atenció precoç i estimulació temprana
       Programació neurolingüística aplicada a la família

      FILOSOFIA. En què creiem?

      Es promou i potencia la criança intuitiva, conscient i respectuosa, perque propicia el desenvolupament natural del nen i permet els seus ritmes naturals de creixement i aprenentatge, tenint en compte la importància dels seus sentiments i emocions, tant a nivell físic com psicològic adequats a la seva edat.
      Des de un enfoc gestàltic, ajudem als pares a coneixe’s a sí mateixos per a que puguin conéixer millor als seus fills, ja que son els millors pares que els seus fills puguin tenir i estan preparats per a guiar, educar i criar als seus fills autònomament. Com a humanitat tenim el llegat més important, la tasca més trascendental: la de criar als nostres fills per un món millor i moltes vegades haurem de protegir-los de l’exterior per evitar que s’intervingui en el seu desenvolupament i ritmes naturals. El primer pas es estimar-los incondicionalment.

      Una bona educació comença en una bona abraçada.

      Has abraçat al teu fill avui?

      OBJECTIUS I FUNCIONS. Què es fa?

      – Despertar el sentit comú i l’instint –enterrat profundament entre capes i capes de condicionaments, estereotips i prejudicis- en torn a la criança i l’educación a la llar.
      – Donar suport, assessorar i orientar en la criança dels fills i la seva educació mitjançant actuacions segons les necessitats de cada família, col•laborant en el desenvolupament de les funcions de cada membre familiar.
      – Oferir recursos i informació sobre educació i criança respectuoses amb el nen i la resta de la família.
      – Debatir sobre els resultats actuals de la criança i educació tradicional i convencional mitjançant el debat, les diferents opinions, estudis realitzats, investigacions i informació contrastada per obrir-nos a la criança respectuosa i integradora.
      – Prevenir conflictes familiars mostrant formes d’actuar respectuoses per a la futura detecció de necessitats i la paulatina disminució dels conflictes.
      – Potenciar l’autoestima de tota la famiília per arribar a un equilibri i harmonia emocionals.
      – Encaminar-nos cap al benestar infantil i familiar a partir de l’enteniment i la millora de les relacions dels components que constitueixen la família.
      – Reflexionar sobre la nostra forma de criar i educar als nostres fills per millorar les relacions familiars.
      – Compartir experiències i vivències entre families.

      METODOLOGIA. ¿Cóm es treballa?

      – A partir de les intervencions i tallers familiars que es realitzen, es proporcionen recursos i eines a les mares i pares per a que puguin abordar les dificultats relacionals, decidir quin camí triar i actuar de forma natural i normalitzada davant l’educació i criança del seus fills, facilitant un espai per acompanyar tots els processos familiars que vagin sorgint per afavorir dinàmiques de grup i resoldre situacions de dificultat en un clima de diàleg, cooperació i respecte.
      Fent servir mètodes, tècniques i estratègies per arribar a coneixe’s millor, amb exercicis, teràpies, seguiments, enquestes, dinàmiques de grup, etc. Per a que les mares i pares puguin portar un control de la situació, anotar, contrastar i avaluar els comportaments propis i dels seus fills i portar de forma autònoma el seu aprenentatge per poder detectar ells mateixos el què millora o empitjora les seves relacions familiars per a poder modificar-ho.

      – A partir de les sessions familiars en l’entorn familiar del nen, on es senti confiat, segur i col•laboratiu i facilitar la intervenció.

      Mònica Queralt Pernía
      Especialista en pedagogia terapèutica
      Orientació familiar en educació i criança
      [email protected]

      FB: Educavida Pedagogía Terapéutica
      http://www.educavida.com

S'estan mostrant 0 fils de resposta
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Contacta'ns

Envian's un email i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.

Enviant

Entra amb el teu usuari

or    

Forgot your details?

Crea un compte