S'estan mostrant 4 fils de resposta
  • Autor
    Entrades
    • #4336
      Anònim
      Inactiu

      Hola mamis, alguna ha passat per alguna crisis d’alimentacio al voltant dels 12
      Mesos?
      Es que he llegit, peri volia saber la vostra experiencia.
      La meva filla, fara 13 mesos en 4 dies, sempre ha menjat molt be, tant amb cullera donant-li jo, com ella, menjant el menjar de manera autonoma a trossets. Es una bona menjadora, i tambe una molt bona popadora.
      Fa 1 setmana que menja quasi res, no vol res, i popa més que mai, ja que li donc a demanda. No sé si es mal de
      Panxa, canvis, crisis, fases… Pero es molt extrany en ella, ja que sempre ha menjat Molt.
      Ja m’explicareu la vostra
      Experiencia, ja que he llegit q a l’any, molts bebes fan un paron.
      Gracies!!!

    • #4338
      Mo Queralt Pernía
      Participant

      Les crisis de la Llum en aquet cas (si es poden definir com a tal) van ser molt subtils. En tot cas crec que seria preocupant si deixes de menjar de tot i no estigues malalteta. Però si popa en lloc de menjar sòlid, ja està substituint el que li cal. Si va bé de pes i està contenta, jo m’esperaria uns dies a vere com ho porta, que no sigui que estigui covant alguna cosa.

      Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

    • #4339

      Rosa,
      Contiua observant sense angoixar-te. Deixa passar uns dies, potser no es troba bé o el canvi de temperatura a afectat a la seva gana…
      Et recomano esperar uns dies i continuar oferint-li lactancia i desprès alimentació rica i variada acompanyada amb vosaltres.
      ànims!

    • #4357
      Anònim
      Inactiu

      Bones Rosa, a L’Eudald li va passar una cosa semblant, tot el dia a la popa, i al cap de pocs dies li va despuntar una altra dent. Ara també ronya una mica (dissabte farà 14 mesos), es cansa d’estar a la cadira, vols braços, després baixar al terra… És un no parar, però crec que la calor també ajuda en aquests canvis… Ara no menja tant com abans, però menja, així que ja m’està bé 😉

      Enviat des del meu D2303 usant Tapatalk

    • #4515
      Anònim
      Inactiu

      El Guillem també és un belluguí, de vegades, menja una estona a la trona, però de seguida vol venir a la falda i es posa dempeus o vol anar per terra. Així menja d’una manera diferent cada dia. No menja molt, però prova de tot. La meva preocupació és el fet que no li agrada la verdura i em té una mica angoixada. Només amb tomata i, de vegades,barrejada amb quinoa, l’accepta bé.

S'estan mostrant 4 fils de resposta
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Contacta'ns

Envian's un email i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.

Enviant

Entra amb el teu usuari

or    

Forgot your details?

Crea un compte